اخباردنیایی فناوری و کامپیوتر

اخبار و اطلاعات جدید فناوری و کامپیوتر

اخباردنیایی فناوری و کامپیوتر

اخبار و اطلاعات جدید فناوری و کامپیوتر

سرویس هوشمند SK Telecom، جایگزین نخ های رنگی دور انگشت

سرویس هوشمند SK Telecom، جایگزین نخ های رنگی دور انگشت



اگر جزو آن گروهی باشید که کل خرید هفته...

سرویس هوشمند SK Telecom، جایگزین نخ های رنگی دور انگشت



اگر جزو آن گروهی باشید که کل خرید هفته را در تعطیلات پایانی هفته انجام می دهید، احتمالا زیاد پیش آمده که با فراموش کردن یکی دو قلم از خریدها، حسابی حرص تان در آمده و از دست خود عصبانی شده باشید. برای جلوگیری از این مشکل می توان از کاغذ یا دفتر یادداشت استفاده کرد یا اینکه لیست خرید را درون مویابل لیست کرد. شاید هم ترجیح بدهید که برای هر خرید یک نخ رنگی به انگشت تان ببندید. البته به گمانم به یاد آوردن خرید مربوط به هر نخ، مشکل تر از بخاطر سپردن لیست کامل خرید باشد.

سان کیونگ تلکام راه حل خوبی برای این مشکل پیشنهاد کرده است، ابزارهای خرید هوشمندی که با برنامه های اسمارت فون (مانند برنامه لیست خرید) سینک (همسان سازی) شده و اطلاعات خریدتان را بر روی تبلتی که به دسته چرخ خرید فروشگاه متصل است منتقل می کند. این تبلت با استفاده از وای فای و جی پی اس، محل هر یک از کالاهای لیست خریدتان را نسبت به جایی که ایستاده اید مشخص می کند و به راهنمایی شما می پردازد. علاوه بر این توضیحاتی درباره هر کالا، مارک های موجود، تاریخ تولید، مواد تشکیل دهنده، اطلاعات بهداشتی، تاریخ مصرف، میزان تخفیف و ... را هم می توانید بر روی صفحه این تبلت ببینید. این طرح فعلا به صورت آزمایشی در سوپرمارکت های لوتوس شانگهای در حال اجرا است.

به نظر می رسد که با اضافه شدن امکان پرداخت خودکار از طریق این سیستم، آینده امیدوار کننده ای در انتظار این طرح و مشتریان سوپرمارکت ها و بازارچه ها باشد. امیدوارم با این کار دیگر چیزی از لیست خرید را از قلم نیندازید!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد