اخباردنیایی فناوری و کامپیوتر

اخبار و اطلاعات جدید فناوری و کامپیوتر

اخباردنیایی فناوری و کامپیوتر

اخبار و اطلاعات جدید فناوری و کامپیوتر

محصولاتی که مایکروسافت با آن‌ها وداع کرد

Smile محصولاتی که مایکروسافت با آن‌ها وداع کرد

محدود کردن رسمی پشتیبانی و انتشار وصله برای ویندوز ۲۰۰۰ و ویندوز اکس پی سرویس پک شماره دو، جدیدترین مورد از اقدامات مایکروسافت برای کنار گذاشتن محصولات و فن‌آوری‌هایی است که بیش‌تر از فایده خود عمر کرده‌اند یا هرگز در سطح بالایی مفید نبودند.

 ادامه در ادامه مطلب

به گزارش سرویس فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در حالی که برخی در صنعت بسیار مایلند مایکروسافت به کنار گذاشتن محصولات بیش‌تری (مانند اینترنت اکسپلورر ۶) پیش از وارد شدن لطمات بیش‌تر از سوی آن‌ها سرعت دهد؛ این غول نرم‌افزاری از آغاز سال ۲۰۱۰ تاکنون شماری از محصولات خود را کنار گذاشته است.

*پشتیبانی و وصله‌های ویندوز ۲۰۰۰

مایکروسافت سه‌شنبه هفته گذشته آخرین وصله‌ها برای ویندوز ۲۰۰۰ و ویندوز اکس پی سرویس پک دو را منتشر کرد و اکنون برعهده خود کاربران است که به سرویس پک شماره سه این اکس پی یا ویندوز سون ارتقاء یابند. در این ضمن برخی از ناظران پیش‌بینی کرده‌اند که هکرها پیش از مهاجرت کاربران از این نرم‌افزار قدیمی، زمان پرکاری پیش رو داشته باشند.

* تلفن‌های Kin

مایکروسافت کم‌تر از سه ماه پس از رونمایی نسل جدید تلفن‌های هوشمند Kin اعلام کرد تولید آن‌ها را متوقف می‌کند و به‌جای آن برروی عرضه نرم‌افزار ویندوز فون سون متمرکز می‌شود و دیگر این تلفن‌ها را به بازار اروپا که قرار بود در پاییز عرضه شوند، روانه نخواهد کرد.

گوشی‌های Kin نخستین تلفن‌های هوشمند عرضه شده از سوی مایکروسافت و هر دو دارای قابلیت‌های شبکه اجتماعی برای دسترسی به فیس بوک و توییتر بودند؛ پلیر دیجیتالی زون مایکروسافت برای پخش آهنگ، ویدیو و رادیو اف ام در آن‌ها گنجانده شده و ویژه کاربران تلفن همراه جوان طراحی شده بودند. این گوشی‌ها هم‌چنین مبتنی بر نرم‌افزار ویژه‌ای به نام ویندوز فون OS بودند.

این گوشی‌های سیاه رنگ توسط شرکت ژاپنی شارپ ساخته شده و به گونه‌ای طراحی شده‌ بودند که تنها با یک دست مورد استفاده قرار بگیرند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد